poniedziałek, 2 listopada 2015

Kupuję!

Jeśli zdecydowałaś się na zakup któregoś z moich koni, wystarczy wypełnić poniższy formularz i dodać go w formie komentarza pod tym postem. Odpowiedź otrzymasz w przeciągu tygodnia, a napiszę do Ciebie na kontakt podany w formularzu. Kiedy już dodasz swojego nowego rumaka - podaj mi link do boksu na gg (36590989), pod najnowszym postem w stajni lub tutaj, w odpowiedzi na swój komentarz. :)

*Jeżeli zobaczę, że koń, którego tutaj kupiłaś przez 6 miesięcy stał zupełnie bezczynnie - wysyłam małe ostrzeżenie, jeśli w przeciągu kolejnych trzech miesięcy nic się nie zmieni - zabieram konia do siebie.
*Za jednym zamachem można kupić nieograniczoną ilość koni.

Formularz:
Ksywka i nazwa stajni:
Kontakt:
Imię konia:
Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?:
Cena:

22 komentarze:

  1. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Elvia, Far Horizons
    Kontakt: http://fh-stud.blogspot.com/?m=1
    Imię konia: Celtic Rose
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Kiedys byłam juz właścicielka Celtic, kupiłam ja u Ciebie na sprzedaży potomków i bardzo długo rozwijała się ona pod moimi skrzydłami. Mam do tej kłaczki spory sentyment i bywało ze żałowałam jej sprzedaży, teraz kiedy zauważyłam ze zdecydowałaś sie ja sprzedać, nie zastanawiałam się długo. Mam nadzieje ze juz nie będę musiała za nia tęsknić. Zapewnię jej wszystko to co maja inne moje konie: boks, jedzonko, pastwiska, treningi, starty w zawodach i oczywiście miłość kadry i opiekę
    Cena: 22 500 o ile dobrze policzyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Zafira, Jakarta Arabians
    Kontakt: jakartaarabians@gmail.com lub 41597688
    Imię konia: Imperial Mohamadia
    Imię konia: Suerte Shaima
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Od jakiegoś czasu rozglądam się za sportowymi klaczami do hodowli, a że nie chciałam wprowadzać do wirtuala wielkiego stada nowych koni, postanowiłam poszperać po stajniach. Już dawno zastanawiałam się nad kupnem Mohamadii i Shaimy odkąd tylko zostały wystawione na sprzedaż, ale nie potrafiłam się zdecydować. Teraz już wiem, że to właśnie takich koni brakuje w mojej kadrze. Zapewnię im świetne warunki, kontakt z innymi końmi, regularne starty w zawodach i przede wszystkim kochający, być może już na zawsze, dom. Obie klacze pochodzą z mojej hodowli, więc myślę, że byłoby im u mnie dobrze :)
    Cena: Wydaje mi się, że obie powinny być po 8.000, ale w razie czego mnie popraw xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Agness | Estrella Sport Stable
    Kontakt: estrellasportstable.blogspot.com
    Imię konia: Tesseract Flash
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Od zawsze kocham konie tej maści, a ten akurat dosłownie dorwał mi się do serca! Już od jakiegoś czasu się nad nim zastanawiałam, aż w końcu decyzja zapadła. Urzekł mnie swoim zapałem do dresażu oraz słodką mordką ;) zapewnię mu treningi, udział w zawodach, stały kontakt z innymi końmi, zielone padoki oraz kochający dom. Mam nadzieję, że szybko zdobędzie wiele osiągnięć i zabłyśnie na hipodromach.
    Cena: chyba 14.000, jakby co, to mnie popraw :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Juki Liliowa Zatoka
    Kontakt: 6805327
    Imię konia: Smokey Cat
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Smokey wpadła mi w oko podczas przeglądania koni na sprzedaż, ale musiałam trochę to przetrawić zanim zdecydowałam się na złożenie formularza. Nie zaprzeczę, że jest niesamowita, że ma wspaniały rodowód, ponieważ pochodzi z unikatowej hodowli. Chciałabym wcielić w moją kadrę i do hodowli kolejną klacz QH, która mogłaby przecierać szlaki konkurencji western dla Liliowej Zatoki. Zapewniłabym jej dobrą opiekę, treningi i starty, chciałabym jej dać drugą szansę na możliwość rozwoju kariery :) Muszę dodać, ponieważ jest to najważniejszy punkt tego formularza, że po kupnie chciałabym zmienić klaczy zdjęcia na konia niemal identycznego, ale z dłuższą grzywą i bez ciemnej plamki na łysinie. Jeżeli to nie wchodziłoby w gre, to po prostu napisz mi proszę, że nie mogę jej kupić :)
    Cena: 10 500H (chyba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Florence, Florence Sport Stud
    Kontakt: komentarze w stajni
    Imię konia: Ima Spookin Lady
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Jak tylko wdrożyłam się w wirtualne kręgi, zamarzyła mi się stadnina koni westernowych. Typowe rancho z pięknymi quarterami i arabkami, na których można by było jeździć po lasach przy zachodzie słońca. Niestety moje marzenia się nie ziściły i musiałam pójść w sportowe szlaki jazdy klasycznej, ponieważ po wielu próbach kompletnie nie mogłam znaleźć fajnych koni westernowych, a w internecie skoczków pełno. No cóż - życie... Aż nagle dzięki virtualnej bazie koni na sprzedaż znalazłam Ima Spookin Lady. Zaniemówiłam, kiedy ją zobaczyłam. Przysięgam. Od razu wyobraziłam sobei prowadzenie z nią treningów i jazdy w teren. Jestem też pewna, że mimo, iż będzie to mój pierwszy quarter w stajni, to nie ostatni. Zapewnię Spookin Lady świetne warunki do życia i rozwoju.
    Cena: 14 500 H (nie jestem pewna)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksywka i nazwa stajni: Esmeralda, WHK Anarkia
    Kontakt: 10253105 lub przez stajnię
    Imię konia: LADY DEATHSTRIKE
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: kurcze, ona mi strasznie przypomina jednego konia którego znałam i kochałam, a z którym niestety musiałam się "rozstać". Co prawda tamten był zimniokiem, ale nie ma to znaczenia :P Strasznie podoba mi się jej maść i po prostu "wyraz pyska"? Jest po prostu prześliczna, a ja od dłuższego czasu biję się z myślami i w końcu postanowiłam złożyć formularz. Zapewnię jej dobrą opiekę, wielkie pastwiska, treningi ujeżdeżeniowe i wystawowe, starty w zawodach, rozwój kariery i wszystko co najlepsze ;)
    Cena: 16.500 h. (jakbyś mogła potwierdzić)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksywka i nazwa stajni: Elvia, Far Horizons
    Kontakt: przez stajnię
    Imię konia: Sileziana
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Już kiedy kupowałam Celtic Rose, Silly wpadła mi w oko. Jest prześliczna, ma cudowny ruch, w dodatku już trochę zasłużona, a takiego konia szukałam, aby poszerzyć moją kadrę ujeżdżeniowców. Dodatkowo brakuje mi klaczy w stajni, a ona w przyszłości może posłużyć za doskonałą klacz hodowlaną. Będę ją rozwijać, trenować i wygrywać z nią zawody, zapewnię jej wszystko co najlepsze - przestronny boks, najlepszy sprzęt, miękką ściółkę, wartościową paszę i wielkie pastwiska letnie/zimowe wybiegi.
    Cena: 16 500H

    OdpowiedzUsuń
  8. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Finn, Stajnia Shao
    Kontakt: finn.lothander@gmail.com
    Imię konia: Dandelion
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Dopiero zaczynam i szukam koni chodzących niskie klasy skoków i ujeżdżenia do szkółki i na zawody. Dandelion jest ślicznym kucykiem i ma duży potencjał. Mam nadzieję że będzie mógł rozwijać się pod moim czujnym okiem. Będę go trenować i wystawiać na zawody, zapewnię mu wszystko co potrzebne do rozwoju
    Cena: 10 000H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmowa z powodu nie działającej od dawna stajni :(

      Usuń
  9. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Finn, Stajnia Shao
    Kontakt: finn.lothander@gmail.com
    Imię konia: Zambia
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Zambia przykuła moją uwagę. Jest bardzo ładna, jest na czym zawiesić oko, ma dobry ruch. W dodatku chodzi ujeżdżenie niższych klas a takich koni mi potrzeba. Idealnie nadaje się do mojej stajni, wpasowuje się w klimat i będzie dobrym koniem dla dzieci ze szkółki. Zapewnię jej treningi, starty w zawodach, miłość uczniów i wszystko aby zaspokoić jej potrzeby.
    Cena: 11 500H

    Imię konia: Little Ricky
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Jak już wyżej pisałam szukam koni do mojej nowej stajni. Potrzebuję koni uzdolnionych, chodzących niskie klasy sportów, takich które nadawały by się do szkółki i pierwszych startów. Ricky jest już doświadczona więc będzie doskonałym koniem dla młodych adeptów jeździectwa. Będzie mieć zapewnione treningi pod naszymi klubowiczami, a raz na jakiś czas także porządniejszy, sportowy trening pod instruktorem, wyjazdy w teren, duży boks, pastwiskowanie i wszystko czego tylko koniu potrzeba. Będę się starać jak najlepiej ją rozwijać.
    Cena: 30 500H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka:
      Imię konia: Little Ricky
      Cena: 31 500H

      Usuń
    2. Odmowa z powodu nie działającej od dawna stajni...

      Usuń
  10. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Juki, Liliowa Zatoka
    Kontakt: 6805327
    Imię konia: Seven Wishes
    Dlaczego ona i co mu zapewnisz?: czaję się na nią od momentu kupna Smokey, klacz jest dość niespotykanej rasy jak na nasz świat ale jej maść mnie urzekła. Kocham każdego rodzaju malowańce, dodatkowo jest bardzo wszechstronnym koniem co mi bardzo pasuje, zapewnię jej to co wszystkim koniom w stajni czyli możliwość rozwoju w sporcie i hodowli a po niej godną emeryturę.
    Cena: 20 500H

    OdpowiedzUsuń
  11. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Agnes | Estrella Sport Stable
    Kontakt: przez stajnię (estrellasportstable.blogspot.com)
    Imię konia: Viento Fuerte
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Chciałam go kupić już, gdy zabierałam do siebie *Leviathana, jednak wtedy chciałam zabrać tylko jednego konia i Lev wygrał. Teraz, gdy wszystko już mi się uporządkowało i mam dużo czasu na zajęcie się stajnią oraz końmi, postanowiłam postarać się o angliczka, przy czym już wcześniej uważnie śledziłam jego losy i sprawdzałam czy nikt jeszcze go nie kupił ;) na pierwszy rzut oka niepozorny, ale ma w sobie to coś, co sprawia, że jednak przykuwa spojrzenie, jest po prostu śliczny, ale... na swój sposób :) dodatkowym jego plusem jest to, że chodzi wyścigi płotowe, więc wraz z moim Aqua Boy'em mógłby reprezentować stadninę w tej właśnie dyscyplinie :) no i ma chłopak charakterek <3 ;) zapewnię mu treningi, udział w zawodach, wiele uwagi oraz oczywiście miłości i zasłużonego odpoczynku na zielonych padokach w Estrelli.
    Cena: jeśli dobrze zliczyłam, to 12.000 h

    OdpowiedzUsuń
  12. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Elvia, FH
    Kontakt: przez stajnię
    Imię konia: Crazy Quick
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?:Po pierwsze ja go wyhodowałam, a że zależy mi na potomstwie moich koni to właśnie na niego padło. Po drugie wychodzi mi za dużo klaczy w stosunku do ogierów, a ja lubię mieć równo xD No nie wiem co mam ci jeszcze powiedzieć, będę się starać, żeby chłopak się rozwijał, w końcu to imiennik konia mojego ulubionego polskiego zawodnika :D
    Cena: 9 500H

    OdpowiedzUsuń
  13. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Agnes, Estrella Baroque
    Kontakt: przez stajnię
    Imię konia: Poison Deal
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Długo szukałam konia do trailu, który dobrze uzupełniłby naszą reprezentację. Zaczęło się od przeszukiwania strony ze sprzedażami i od rasy mój wzrok padł na siwka. To taki misiek do kochania, który dodatkowo jest w stanie sporo osiągnąć w sporcie, przede wszystkim w trailu, ale także w pleasure. Chcę umożliwić mu regularny start w zawodach oraz ogólny rozwój. Jestem pewna, że będzie nam się dobrze współpracowało ;)
    Cena: 9.500 h ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Delilah Banks, Firenze Stud
    Kontakt: gg: 62676546
    *
    Imię konia: Mistique
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Nie będę w żaden sposób oryginalna - co najmniej jeden barokowiec w stadninie musi być. One są jak alfa romeo, musisz się przejechać choć raz. Mistique mnie urzekł - ta uroda, przyjemna osobowość i potencjał sportowy w jednym. Lubię ujeżdżenie, lubię południowe klimaty, więc myślę, że dogadalibyśmy się na ciekawych treningach na które mam z nich ochotę :)
    Cena: 15 000 hrs
    *
    Imię konia: Raven Town
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Raven bardzo mi się podoba - prywatnie bardzo cenię urodę panny Medicott jako konia do wkkw, jest "mięsista" (xD) jak na takiego, lubię też jej styl. Podoba mi się, fakt, że koń jest czystą, niezapisaną kartą. Razem z moimi panami od wkkw postaramy się zapewnić jej zrównoważony rozwój w sympatycznym towarzystwie :)
    Cena: 7000 hrs
    *
    Imię konia: Calsye Fie
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Ta klacz jest cudowna w swej pewnej niedoskonałości! Ma fantastyczne predyspozycje i można pisać naprawdę konkretne, ciekawe treningi. "Miękka" i z mięskiem jak Equador Milczarek, ale tu trochę za pionem, tam trochę nie tak. Jest co pisać. Żywy, piękny koń do "obróbki". I kochania, oczywiście!
    Cena: 5000 hrs
    *
    Imię konia: RS Kashgaar
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Przedstawiciel jednej z moich ulubionych ras, klasyczny a'la Totilasowy typ, najelegantszy typ ze wszystkich. I te słodkie oczy. Komplet.
    Cena: 15 000 hrs

    OdpowiedzUsuń
  15. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Vicky, Dark Diamond
    Kontakt: przez stajnię https://darkdiamondstud.blogspot.com/p/kontakt.html
    Imię konia:*Carmargue
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Otwieram nową stajnię i szukam kilku koni, którym mogłabym poświęcić czas i zająć się ich rozwojem. Przejrzałam większość stajni a w nich konie na sprzedaż, ale dalej szukałam takiego konika, który od razu przyciągnie moją uwagę. Kiedy zobaczyłam zdjęcia tej klaczki od razu wiedziałam, że muszę złożyć na nią propozycję.
    Jeśli uda mi się ją kupić i rozpocząć współpracę zadbam aby miała rozwój odpowiadający jej umiejętnościom poprzez regularne treningi utrwalające jak i poszerzające jej umiejętności.A co chyba najważniejsze będzie kochana przez każdego i otoczona odpowiednią troską i opieką.
    Cena:20.000

    OdpowiedzUsuń
  16. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Saffy, WSK Saffron
    Kontakt: http://wsk-saffron.blogspot.com, sleepysaffy@gmail.com
    Imię konia: Colossus
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Cóż, to była miłość od pierwszego wejrzenia, jest on wprost idealny do mojej nowej stajni - i nie chodzi mi tutaj jedynie o jego wygląd, co i o charakter - gdy tylko przeczytałam, że nadawałby się również do hipoterapii, moje serce zabiło dwa razy mocniej. Wydaje mi się, że "dogadam" się z nim wprost idealnie. Poświęcę mu mnóstwo czasu, i na pewno pozwolę mu popisać się na wielu zawodach, dając mu dużą możliwość rozwoju.
    Cena: 15.000 h

    OdpowiedzUsuń
  17. Ksywka i nazwa stajni: Elvia, Homestead
    Kontakt: crooked.young89@gmail.com lub przez stajnie
    Imię konia: X-Kid
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: jestem osoba która wprowadziła go do virtuala, odkąd go wystawiłaś na sprzedaż to ciagle na niego zerkałam, czy ktoś go nie kupił. Planuje poszerzyć kadrę koni arabskich a on ma nieoczywisty rodowód więc fajnie sprawdzi się w hodowli. No i lubię go, sama zdjęcia znalazłam :D
    Cena: 9 000

    Imię konia: Coyote
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: znowu: chce poszerzyć kadrę. Coyote obserwowałam od dawna, jest bardzo ciekawym i urodziwym koniem. W dodatku nie mam zadnego konia którego rodowód by się z nim pokrywał, wiec będzie świetnym dodatkiem do kadry hodowlanej. Jest już doswiadczony, co tez jest dodatkowym plusem. Mam tylko jeden warunek zakupu: bo na zdjęciach to są 3 różne konie, a ja bym wzięła zdjęcia tylko jednego (tego co chodzi dresaż, najciemniejszego), mam nadzieje ze to nie problem
    Cena: 35 000H

    Imię konia: Spotted Angel
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: w sumie wszystko to co u Coyote, w dodatku bardzo bardzo mi się podobał od samego początku, uwielbiam hreczke :D i jeszcze fakt ze chodzi rajdy, które tez chciałabym bardziej rozwinąć w homestead
    Cena: 25 000

    Ogierzyska wstawiałbym po 16 maja, mam nadzieje ze nie ma z tym problemu :)
    Jak narobiłam błędów to przepraszam, pisze z telefonu
    Elvia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ksywka i nazwa stajni: Elvia, Homestead
    Kontakt: crooked.young89@gmail.com lub przez stajnie
    Imię konia: Wild Lone
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Za każdym razem jak wchodziłam na stronę ze sprzedażami to mu się przyglądałam i zastanawiałam się czy go kupić. Bardzo mi się podoba, naprawdę bardzo, jest śweitny w ujeżdżeniu, bardzo podoba mi się jego ruch, fajnie skacze i ta jego gniadość jest taka nieoczywista. No i piękny pycholek ma, poza tym, rodowód - takich koni u mnie brak w puli genetycznej, więc kiedy już zdobędzie trochę osiągnięć to fajnie wzbogaci moją hodowlę :D
    Cena: 14 000H

    OdpowiedzUsuń
  19. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Zafira, Selman Arabians
    Kontakt: 41597688

    Imię konia: Alfabia Marylou
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Szukałam utalentowanej klaczy wyścigowej, a że nie chciałam wprowadzać nowej do wirta, to zdecydowałam, że rozejrzę się po stajniach. No i jest! Myślę, że Mary bardzo dobrze sprawdzi się w mojej kadrze i że osiągnie wiele pomimo swojego małego doświadczenia.
    Cena: 8.000 hrs

    Imię konia: Libretto
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Jest to jeden z moich ukochanych koni pochodzących z hodowli WHK Lider, choć większość z nich jest innych ras. Zapewnię mu regularne starty w zawodach, szczególnie w powożeniu. Do jego kupna skłonił mnie także jego mocny charakter, bo bardzo lubię pracę z końmi trudnymi i upartymi.
    Cena: 6.000 hrs

    Imię konia: Tofaan
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Pamiętam jak sprzedawałam go kilka lat temu i długo myślałam, czy w ogóle go wystawić, czy jednak zostawić w Selmanie xD Mimo to cieszę się, że był pod twoją opieką, bo wiem, że miał tak dobrze jak w domu! Chciałabym, żeby siwek wrócił pod nasze skrzydła i do towarzystwa swojego ojca. Z pewnością rozwiniemy jego dalszą karierę pokazową i być może hodowlaną również.
    Cena: 12.000 hrs

    OdpowiedzUsuń

Comments system

Disqus Shortname